All we need is love and sweetness....not idiotic violence




What to say? After hearing the news, invaded by sadness and anger,
I thought about the bereaved families, the unbearable grief...I said a silent prayer.
And yes, I felt selfishly relieved that my sister, my niece or my cousin
didn't find themselves in those places when violence struck.

Let's dream...Let's fill ourselves with love and sweetness...

I´ve baked lemon financiers to send to my sister and my cousin in Paris.
Not much really...just a little note of love in the tempest.


Que dire ? Après avoir été envahie par la tristesse et la colère,
j'ai eu une pensée pour les familles des victimes, l'insupportable chagrin...
J'ai dit une prière en silence. Et oui, j'ai eu un soulagement égoïste de savoir
que ma soeur, ma nièce et mon cousin ne se trouvaient pas dans ces endroits
au moment où la violence a frappé.

Rêvons....Soyons dans l'amour et la douceur...

J'ai fait ces financiers au citron que j'enverrai à ma soeur et mon cousin à Paris.
Pas grand chose, en fait....juste une petite note d'amour dans la tempête.






Comments

I am so glad your family is safe. Those are some beautiful little hearts you have baked.
@Sarah - Thank you very much Sarah...xo

Popular Posts